10 Δεκ 2013

Έλατο από χαρτόνι!

Καλησπέρα!🎄
Ο αέρας σήμερα τα πήρε όλα και έφυγε! Πολύ δυνατός!
Η κατασκευή όμως που θα σας δείξω δεν επηρεάζεται από τον αέρα μιας και είναι εσωτερικού χώρου.
Όσοι θέλετε να διακοσμήσετε μια είσοδο πολυκατοικίας (όπως εγώ στην προκειμένη περίπτωση) ή οποιονδήποτε άλλο χώρο αλλά δεν έχετε δεύτερο έλατο μπορείτε να κατασκευάσετε ένα δικό σας χάρτινο.





 Χρειαζόμαστε χαρτόνι πράσινο (δέντρο) και χρυσό (ή ότι άλλο χρώμα έχετε για αστέρι και μπάλες), ένα χαρτόκουτο για να κόψετε άλλο ένα δέντρο όπου θα το κολλήσετε με το πράσινο χαρτόνι για να αποκτήσει πάχος, χρυσή κλωστή (γιρλάντα) ,σύρμα,καλάμι (όπου θα στερεωθεί το μέσα χαρτόνι με το σύρμα) και κόλλα.
Α,χρειαζόμαστε και μια γλάστρα όπου θα τοποθετήσουμε το χάρτινο δεντράκι μας (πολύ βασικό,χαχα). Έπειτα μπορούμε να ρίξουμε μέσα στη γλάστρα κουκουνάρες για πιο όμορφο αποτέλεσμα.


Το πολύχρωμο έλατο του γιου μου από τουβλάκια με το κατάλληλο ντεκόρ γύρω-γύρω.Τα γιορτινά Playmobil!

Καλές κατασκευές!

3 σχόλια:

Kate'sCakeBox είπε...

Γειά σου Σοφάκι μου!!το δεντράκι σου απίστευτη ιδέα μέσα στη γλάστρα κλέβει καρδιές!!τα κουκουνάρια επίσης σούπερ ιδέα!!σου έχω εκπληξούλα σήμερα..πέρνα απο το δεύτερο ιστολόγιό μου γιατί σου έχω εκπληξούλα!!http://katemusicbox.blogspot.gr/ με πολλή αγάπη φυσικά!!πολλά φιλάκια και καλό βραδάκι!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ :)

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Kαλησπέρα..πολλά χιόνια ναι..χαίρομαι που σου έφερα όμορφες αναμνήσεις...άμα ειναι για καλό σκοπό που χάθηκες δε πειράζει..
http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/12/blog-post_11.html