14 Μαρ 2015

Φέρνουμε την άνοιξη, με ανακυκλώσιμα υλικά!

Καλησπέρα!!!😊

Ο αγαπημένος μου Μάρτης, με τα πάνω του και τα κάτω του, ήδη έχει φτάσει στη μισή του διαδρομή. Ένας μήνας που πολλοί ταλαιπωρούμαστε με τις διάφορες ιώσεις που κυκλοφορούν. Υπομονή όμως, έρχεται ο γαλανός ουρανός και οι ζεστές καθημερινές ηλιαχτίδες.

Κυριακή φτάνει, μπορείτε να περάσετε μια ευχάριστη δημιουργική μέρα φτιάχνοντας ανοιξιάτικες κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά με τα παιδιά σας (άδειες συσκευασίες από κρέμες σώματος, μπαχαρικών, κτλ). Με λίγα υλικά όπως κορδέλες, αυτοκόλλητα, χαρτόνι και κόλλα μπορούμε να δημιουργήσουμε βαζάκια/κουτάκια δώρων.




Αν έχετε βαφτιστήρι, μπορείτε να φτιάξετε μια τέτοια συσκευασία δώρου με σοκολατένια αυγουλάκια μέσα, αντί του κλασσικού αυγού (παράδειγμα στο παρακάτω κολάζ).






Ένα ρομαντικό και ωραίο λουλούδι, από μια σύνθεση που μου χάρισε μια φίλη μου για τα γενέθλιά μου!
Αύριο κλείνω τα 35 μου χρόνια!!!
Με το καλό να έρθει η άνοιξη για τα καλά!!!
Καλές δημιουργίες!!!

1 σχόλιο:

Σοφία Τσιμάρη είπε...

ετσιιιιιιιιιιι.........ΑΝΟΙΞΗ ΠΑΝΤΟΥ