28 Απρ 2013

Ν.Καλλικράτεια!(φώτο2)

Κάπου εκεί, ανάμεσα στο καθημερινό-σχεδόν-βάδην, υπάρχουν κάποιες στάσεις για να αποθανατίσω κάποιες στιγμές και τοπία από το κινητό μου.
Η Ν.Καλλικράτεια είναι πανέμορφη από τη φύση της! Οι όποιες ατέλειες της (όπως π.χ οι χάλια δρόμοι ή τα σκουπίδια παντού) οφείλονται καθαρά στην ασέβεια του ανθρώπου. Με λίγη καλή θέληση και διάθεση ίσως μια μέρα όλα αλλάξουν...







Οι τετράποδοι φίλοι που συναντώ δε θα μπορούσαν να λείπουν από τις φωτογραφίες...


Από αύριο ξεκινά η Μεγάλη Εβδομάδα!
Η μόνη λέξη που μπορώ να σκεφτώ είναι Ταπεινά...σε όλα!!!

(άλλες φωτογραφίες της Ν.Καλλικράτειας από παλιότερη ανάρτηση μπορείτε να δείτε εδώ)

6 σχόλια:

nikol είπε...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες από τον τόπο που μας μεταφέρεις και βλέπεις κάθε μέρα.
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχετε.
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!
Πολλά φιλιά.

Merry Mary Stories είπε...

Γειά σου Σοφία χαίρομαι που σε γνωρίζω , δεν ξερω τι σχεση εχεις με την Καλικράτεια , εμένα μου αρεσει και περσι το καλοκαιρι πηγαιναμε συχνα με τον αντρα μου γαι ημερήσιο μπάνιο κι επειδή παντα πηγαινουμε πιο μακρια στη χαλκιδικη για διακοπες δεν ηξερα οτι εχει μια χαρα θάλασσα και είναι και γραφική,ειδικα εκει στα μυκονιατικα. Ταπεινά αυτη τη βδομάδα συμφωνω και σου εύχομαι καλο Πάσχα Μαίρη

Unknown είπε...

Πριν πολλά χρόνια, σ΄αυτά τα όμορφα νερά πλατσούριζα με τις αδερφές μου περνώντας υπέροχες, αξέχαστες διακοπές....Καλή Μεγάλη Εβδομάδα καλή μου...συμφωνώ μαζί σου "ταπεινά"!!

Rena είπε...

Πολύ όμορφες εικόνες!!!
Καλώς βρεθήκαμε!!!
Καλή Ανάσταση!!!
Καλό Πάσχα!!!

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!Μαίρη μένω μόνιμα στη Ν.Καλλικράτεια.Έχει ομορφιές όπως άλλωστε και όλα τα μέρη της Ελλάδας.Το θέμα είναι να τα αφουγκραστείς...Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σας εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου.

DIMI είπε...

Kαλησπέρα Σοφία μου!Καλή Μεγάλη εβδομάδα!!Οι φωτογραφίες σου είναι εξαιρετικές!!Εχης φωτογραφικό μάτι!!Ωραίες εικόνες!Μέρη πού πολύ θά ήθελα νά επισκεφτώ!!Πανέμορφα!!Καλή Αναστάση καί Καλό Πάσχα!!Νά περάσης πολύ όμορφα!!Φιλάκια!!