26 Απρ 2013

Δωρολαμπάδες!

Καλημέρα! Εχτές τελείωσα(παρέα με το γιο μου)τις δύο λαμπάδες που είχα ξεκινήσει αλλά με τούτα και με κείνα δεν είχα προλάβει να ολοκληρώσω.
Η μία είναι δώρο για τη δασκάλα του παιδιού μου, η οποία μας είναι πολύ συμπαθής(την πήρε μαζί του το πρωί ο μικρός να τη χαρίσει)και η άλλη είναι για τη κουμπαρούλα μου, τη νονά του γιου μου.
Ναι της χαρίζω κι εγώ λαμπάδα όταν μας δίνει τη δική μας!😊



(η λαμπάδα της δασκάλας μας)

(η λαμπάδα της νονάς μας)

Η μία χαρίστηκε το πρωί(ελπίζω σώα,χαχα)και η άλλη θα χαριστεί το απόγευμα. Εύχομαι να αρέσουν στις παραλήπτριες.💓

6 σχόλια:

Craftlandgr είπε...

πολυ ομορφες και οι δυο!!ωραιο δωρο για την δασκαλα!!μπραβο!!

κορδονέτο είπε...

Πανέμορφες οι λαμπάδες σας! Σίγουρα θα αρέσουν! Φιλάκια!

purpleleath είπε...

Πολύ όμορφες και οι δύο!!! Καλό Σ/Κ!!!

Maria είπε...

Καλημέρα < χρυσό κορίτσι >!
Ότι φτιάχνεις κοριτσάκι μου είναι < χρυσό >!
Να είσαι καλά και σου εύχομαι να δημιουργείς έτσι ως τα βαθιά σου γεράματα!!!!
Είμαι η Μαρία από τις Χρυσομέλισσες, συγγνώμη δεν συστήθηκα!
Σου εύχομαι να περάσετε πολύ όμορφα το Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
Πολλά φιλιά απ όλες τις εργατικές μελισσούλες!

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Καλημέρα!Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια.

DIMI είπε...

Καλησπέρα Σοφία μου!!Πανέμορφες οι λαμπάδες,όπως καί όλα όσα φτιάχνης!!Σίγουρα θά ξετρελαθούν!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!