3 Απρ 2013

Κολιέ, κολιέ, κολιέ!

Είναι η εποχή τώρα που μας πιάνει η γλυκιά ανοιξιάτικη "τρέλα".
Τα πρωινά περπατάμε χιλιόμετρα χωρίς υπερβολή με τη μαμαδοπαρέα μου παραλιακά.
Είναι τόσο όμορφη η φύση με το μπλε και το πράσινο "ντυμένη"! Οπότε αφήνοντας τα παιδιά στο σχολείο ξεκινά το βάδην καθημερινά...

Το μεσημέρι μετά και το απόγευμα, μη πω περισσότερο το βράδυ, με πιάνει το δημιουργικό μου. Λόγω πως ο καιρός ανοίγει και θα φοράμε πιο αέρινα ρούχα πλέον, τα βραχιόλια και κολιέ είναι must. Ε, εμένα με έπιασε κολιεδίστικο σύνδρομο λίγες μέρες τώρα.
Μοιράζομαι μαζί σας τις τελευταίες μου δημιουργίες!

(πολυμερικός πηλός και χάντρες)

(βελονάκι και χάντρες-να'ναι καλά η μαμά για το βελονάκι)

(μέταλλο αρζαντό,φώτο και υγρό γυαλί/χάντρες)

(βελονάκι και χάντρες)


(κεράσια από χάντρες)

7 σχόλια:

nikol είπε...

Καλό μήνα , μύρισε άνοιξη με τα κολιέ σου , και μένα την άνοιξη μου έρχεται άλλη διάθεση και ενέργεια .
Φιλιά και καλή συνέχεια

DIMI είπε...

Καλημέρα Σοφία μου!!Φοβερά κομμάτια!!Ωραία χρώματα,καί πολύ όμορφα τά πλεχτά τής μαννούλας σου!!Πολύ πρωτότυπα!!Καλό μεσημέρι!!Φιλάκια!!

Unknown είπε...

Το πράσσινο κολιέ σου, μ΄εντυπωσίασε!
Οι δημιουργίες σου είναι άκρως ανοιξιάτικες...Καλή συνέχεια!!

κυκλάμινο είπε...

πανέμορφα και ανοιξιάτικα Φιλάκια

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Σας ευχαριστώ όλες πολύ για τα καλά σας λόγια!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Πολύ όμορφα ανοιξιάτικα κολιέ. Τα χεράκια σου είναι αξιέπαινα. Καλή συνέχεια

purpleleath είπε...

Τα κοσμήματά σου είναι πολύ όμορφα και ξεχωριστά!!! Φιλιά!!!