11 Μαΐ 2013

Πιάστρες κατσαρόλας 2!(Potholders)

Καλημέρα!
Τις προάλλες περάσαμε από την μαμά μου η οποία αν και έχει λίγο ελεύθερο χρόνο πάντα θα το ρίξει στο πλέξιμο. Για το Πάσχα, χάρισε σε όλες τις φίλες της(και συγγενείς), πιάστρες κατσαρόλας με πρωτότυπα σχέδια όπως σας είχα δείξει και σε παλιότερη ανάρτηση. Τα νέα σχέδια που έπλεξε είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά. Είμαι σίγουρη πως όπου χαρίστηκαν στολίζουν τη κουζίνα τους!







Εγώ τη δική μου ακόμα δεν τη χρησιμοποίησα,τη λυπάμαι,χαχα! Όσες πλέκετε μπορείτε να πάρετε ιδέες. Είναι μια ωραία και χειροποίητη πρόταση για δώρο σε νοικοκυρές.
Χρυσοχέρα μαμά μου!(αύριο δεν γιορτάζουμε μόνο εμείς οι μανούλες αλλά και οι δικές μας μαμάδες,μη ξεχνιόμαστε)

2 σχόλια:

nikol είπε...

Πολύ ωραίες οι πιάστρες της μαμάς σου , υπέροχο δώρο .
Καλό Σ/Κ

Φένια είπε...

ΠΟΛΥ ΌΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΠΙΑΣΤΡΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΣΟΥ!!!!!! ΣΟΥ ΕΧΩ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ. ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ. ΦΙΛΙΑ!