29 Ιουν 2013

"Κουκουβαγιοκατασκευές"2

Καλημέρα!
Χτες πήγαμε στη δανειστική βιβλιοθήκη του χωριού μας με τον γιο μου να επιστρέψουμε τα βιβλία που είχαμε δανειστεί να διαβάσουμε και να πάρουμε άλλα.
Η κυρία που είναι υπεύθυνη της βιβλιοθήκης, απασχολεί τα παιδιά με διάφορες δραστηριότητες όπως διάβασμα παραμυθιού, κουκλοθέατρο, χειροτεχνία,κ.α.
Νομίζω πως δεν θα άντεχα να μην κάτσω και εγώ στην καρέκλα να φτιάξω κάτι, χαχα.

(Κουκουβάγια:το πουλί της γνώσης και της σοφίας.Απόλυτα ταιριαστό στον χώρο της βιβλιοθήκης)

(Χρησιμοποίησα ένα χαρτόνι που βρήκα από το πίσω μέρος ενός μπλοκ ζωγραφικής-μη πάει χαμένο-ψαλίδι,κηρομπογιές και κόλλα.Σε λευκό φόντο σίγουρα φαίνονται πιο όμορφα τα χρώματα και πιο ζωντανά οπότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λευκό χαρτόνι)
(Κουκουβάγια:εικόνα από το διαδίκτυο)
Άλλη κουκουβαγιοκατασκευή από χαρτόνι μπορείτε να δείτε εδώ.
Σήμερα είναι των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου.Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες!

4 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ωραία η δημιουργία σου..Χρονια πολλά στους εορτάζοντες..

Φένια είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Kate'sCakeBox είπε...

Απίστευτη η κουκουβάγια σου κοριτσάκι!!εχω μια τρέλα με τις κουκουβάγιες και μου έκανε μεγάλο κλικ η ανάρτησή σου!!!σέυχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια στο μπλόγκ μου..σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

DIMI είπε...

Πανέμορφη η κουκουβάγια σου Σοφία μου!!Απόλαυσε τό καλοκαιράκι μέ τό παιδάκι σου!!!Καλές διακοπές!!!Καλά μπάνια!!!Φιλάκια!!!