2 Ιουν 2013

Κοχυλοκολιέ!

Καλησπέρα!🌊
Τι και αν ο καιρός έξω δεύτερη μέρα του Ιούνη κάνει νερά;
Το καλοκαίρι έχει έρθει θέλει δε θέλει. Κοχύλια από προηγούμενες χρονιές έχετε κρατήσει;
Αν όχι ευκαιρία να μαζέψετε μερικά, να τα πλύνετε καλά και να τα σκουπίσετε.
Έπειτα με ένα σουβλί ή τρυπανάκι χειρός ανοίγουμε τρυπούλες προσεχτικά (μεγαλούτσικες για να περάσει από μέσα χοντρό κορδόνι, αν χρησιμοποιήσετε κορδόνια).
Με χρώματα ζωγραφικής ή βερνίκια νυχιών τα χρωματίζουμε. Κολλάμε πάνω στρας και αυτοκόλλητα.
Με λίγες χάντρες έχουμε ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Δημιουργούμε με τη φαντασία μας, φοράμε και φύγαμε...💓








Ας δροσιστούμε μ'ένα παγωτάκι...🍧

(εικόνα από το διαδίκτυο)
Καλές κοχυλοδημιουργίες!!!💙

4 σχόλια:

nikol είπε...

Τα κοχύλια μου αρέσουν πολύ και εμένα, αλλά σε κολιέ δεν τα έχω βάλει .
Πολύ όμορφη ιδέα .
Φιλάκια

DIMI είπε...

Καλημέρα Σοφία μου!!Καλό μήνα!!Πολύ όμορφες οι κοχυλοδημιουργίες σου!!Μού αρέσουν πολύ τά κοχύλια!!Μού άρεσε σάν ιδέα αλλά καί σάν αποτέλεσμα!!Καλό καλοκαίρι!!!Φιλάκια!!!!

purpleleath είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!!! Υπέροχο το κολιέ σου!!! Φιλάκια

Fanypap είπε...

Σοφία μου , πολύ όμορφο κοχυλοκολιέ!!Καλέ τόσο κοντά είμαστε;;; Ναι,συμφωνώ ότι πρέπει να διοργανώσουμε μια συνάντηση, αλλά μήπως σε καφέ της θεσσαλονίκης για να μπορέσουν να έρθουν οι περισσότερες;; όπως κάναμε παλιά;; Έχουμε και το καφέ της Ιωάννας τώρα πια, μπλοκοφίλη, κόρη της Αχτίδας, που μπορούμε να το διοργανώσουμε εκεί!!!(μια σκέψη κάνω..)φιλάκια.