6 Ιουλ 2013

Vintage!



Vintage είναι ο τίτλος της ανάρτησης, vintage είναι και το θέμα του διαγωνισμού που διοργανώνει το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ στο 2ο blogoσπιτάκι του "Ο Κόσμος της Γνώσης". Βρήκα λοιπόν κι εγώ κάποιες φωτογραφίες από δαχτυλίδια και ένα κολιέ που είχα φτιάξει παλιότερα με θέμα το Vintage. Χρησιμοποίησα μέταλλο αρζαντό, φωτογραφίες εκτυπωμένες σε μικρό μέγεθος μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο και υγρό γυαλί.
Στο τέλος Δελφινάκι, έχω φτιάξει ένα κολάζ με όλα τα κοσμήματα μαζί σε μια φώτο για να τον blogoδιαγωνισμό που διοργανώνεις.








Καλό μας Σαββατοκύριακο!

3 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλωσόρισες ,θα χαρώ να τα λέμε κι απο αυτό μου το σπιτάκι.. Και γω θαυμάζω πολύ την Ντίμι,το μπλογκ της,τις δημιουργίες της,την ίδια.. ωω ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου, είναι πολύ όμορφα όλα, πάω να τα βάλω με τις συμμετοχές,καλή σου επιτυχία

DIMI είπε...

Καλημέρα Σοφία μου!!!Πολύ όμορφα τά vintage δαχτύλιδια σου!!!!Φτιαγμένα μέ πολύ γούστο καί μεράκι!!!Καλή επιτυχία στόν διαγωνισμό!!!Καλή Κυριακή!!!Φιλάκια!!!!

Kate'sCakeBox είπε...

Σοφάκι μου καλησπέρα...απο τα πιό όμορφα δαχτυλίδια που είδα αυτό το καλοκαίρι...πρωτότυπα,κοριτσίστικα και τσαχπίνικα τα κοσμήματά σου θα κάψουν πολλές θηλυκές καρδιές..το ροζ κολιεδάκι παραμυθένιο...καλή επιτυχία στο διαγωνισμό και σ'ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου σχόλια στο blog μου Σοφάκι μου!!άπειρα φιλάκια!