6 Αυγ 2013

Καλοκαιρινά σκουλαρίκια!

Καλησπέρα!🐟
Διανύουμε τον τελευταίο και πιο έντονο μήνα του καλοκαιριού.Ένα από τα πιο must κοσμήματα της σεζόν είναι τα εντυπωσιακά σκουλαρίκια με καλοκαιρινό θέμα σε συνδυασμό με ένα εντυπωσιακό αέρινο φόρεμα και το μαύρισμα που έχουμε αποκτήσει.

 Μακριά σκουλαρίκια με κοχύλια,χάντρες και ημιπολύτιμους λίθους.



 Ίασπης, Χαολίτης τυρκουάζ, Νεφρίτης, Κοράλι, Φεγγαρόπετρα, Σοδαλίτης, κ.α.






Πέρα από τα κοχύλια,τις χάντρες και τους λίθους χρειαζόμαστε εξαρτήματα όπως στοπάκια, γάντζους σκουλαρικιών και ντίζα(ατσαλόσυρμα).




 Καθώς επίσης και μικροεργαλεία όπως πενσάκια και κοπτάκι.




Στο παρακάτω κολάζ φωτογραφιών στην εικόνα δεξιά βλέπουμε και ένα εντυπωσιακό δαχτυλίδι που έχω συνδυάσει με τα σκουλαρίκια από μέταλλο αρζαντό με ημιπολύτιμο λίθο Ίασπη(απολιθωμένο ξύλο). Έχω ονομάσει τα δαχτυλίδια αυτά "Φευγάτα" γιατί φεύγουν από το συνηθισμένο. Δείτε εδώ!




Καλοκαιρινές στιγμές...
απλές μα μοναδικές!!!


Καλό απόγευμα!
(το δαχτυλίδι από το Giveaway μας εστάλη χτες το πρωί στο κορδονέτο μας)

10 σχόλια:

wild rose είπε...

Πανέμορφα!Άκρως καλοκαιρινά!!
Φιλάκια!!!

κορδονέτο είπε...

Υπέροχα τα σκουλαρίκια σου Σοφία όπως και υπέροχο το δαχτυλίδι που μου έστειλες. Να'σαι καλά και σ' ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

DIMI είπε...

Μοναδικά κομμάτια τά σκουλαρίκια σου Σοφία μου!!!Πανέμορφα!!!Καί πρωτότυπα!!!Νά περνάς καλά!!!Πολλά φιλάκια!!!!

Gina-Teta είπε...

Πολύ όμορφα, άκρως καλοκαιρινά! Φιλάκια!

nikiad.blogspot.gr είπε...

Υπέροχος ο συνδυασμός
με τα κοχύλια !!!!Αλήθεια πώς κατάφερες να τα τρυπήσεις χωρίς να σπάσουν ????
Να περνάς καλά !!!!
Φιλάκια !!!

Φένια είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ, ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ! ΦΙΛΙΑ

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια.Τα συγκεκριμένα κοχύλια Νίκη τα αγόρασα από κατάστημα με χάντρες και εξαρτήματα κοσμημάτων στη Θεσσαλονίκη.Έχω τρυπήσει όμως αρκετά κοχύλια(ειδικά όταν έφτιαξα κοχυλοκολιέ)με σουβλί προσεχτικά και με τρυπανάκι.

Marie-Anne είπε...

Είναι όλα τόσο όμορφα!!!
Δεν έχω ασχοληθεί με το κόσμημα, αλλά έχω όμορφα κοχυλάκια και πολλές χάνδρες από παλιά κολλιέ.
Θα προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ, αρκεί να καταφέρω να τα τρυπήσω, χαχα!!!!!
Καλή συνέχεια!! Φιλάκια!!!!!!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλώς σας βρήκα...ωραία τα σκουλαρίκια και που το θέμα τους είναι καλοκαιρινό..η τελευταία εικόνα με την παραλία πολύ ωραία με την καρδία

Παναγιωτα είπε...

ειναι πολυ ωραια τκοσμηματα σας θελω τιμες ν μου στειλετε