1 Μαρ 2014

Καλώς ήρθες Μάρτη!

Γεια σας!
Πριν λίγα λεπτά υποδεχτήκαμε το μήνα Μάρτιο.
Μάρτη μου, όλο κάτι έχουν να πουν για σένα. Μια ότι είσαι πολύ κρύος, μια ότι είσαι πολύ ζεστός, μια πάλι ότι έχεις υγρασία και πάει λέγοντας.
Μα αυτό είναι και το συναρπαστικό σε σένα!Ότι είσαι, απρόβλεπτος...
Ακριβώς όπως και όλοι όσοι είναι γεννημένοι το μήνα Μάρτιο (μέσα σε αυτούς και εγώ).
Ποτέ δε ξέρεις τι να περιμένεις από το Μάρτη και απ'όσους είναι γεννημένοι το Μάρτη, χαχαχα.


Βραχιολάκι που έφτιαξα να υποδεχτώ τον αγαπημένο μου μήνα. Η πασχαλίτσα είναι αυτοκόλλητο πάνω σε μέταλλο αλουμινίου και έχει περαστεί από πάνω με υγρό γυαλί 


Ανοιξιάτικο βραχιολάκι και σκουλαρίκια που έφτιαξα για μια φίλη μου που είχε γενέθλια πριν λίγες μέρες. Η πασχαλίτσα είναι φωτογραφία σε μίνι εκτύπωση, πάνω σε μέταλλο αλουμινίου και έχει περαστεί με βερνίκι από πάνω


Καλό μας μήνα με υγεία, γιατί τελευταία οι ιώσεις καραδοκούν!

3 σχόλια:

nikol είπε...

Καλό μήνα Σοφία μου , να είναι γλυκός μαζί σου αφού γεννήθηκες τον Μάρτη . Χρόνια σου πολλά με τα φιλιά μου

κορδονέτο είπε...

Καλό μήνα και καλό τριήμερο!
Φιλάκια!

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ, καλό τριήμερο!!!