31 Ιουλ 2014

Καλοκαιρινό καδράκι!

Τελευταία μέρα του Ιουλίου σήμερα...🐟

Από αύριο υποδεχόμαστε τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού! Ο χρόνος κυλά με πολύ γρήγορους ρυθμούς και αυτό που απομένει στο τέλος είναι οι αναμνήσεις των στιγμών.
Γι'αυτό θα πρέπει να ζούμε την κάθε στιγμή...

Στολίστε τους τοίχους της βεράντας σας με διάφορες κατασκευές που θα φτιάξετε εσείς οι ίδιοι και θα σας θυμίζουν τις καλοκαιρινές στιγμές που ζήσατε.
Μπορείτε σε ένα κομμάτι κόντρα πλακέ να ζωγραφίσετε ότι σας εμπνέει (κι ας μην είστε ο Πικάσο-ούτε εγώ το'χω) και να στολίσετε το καδράκι με διάφορα κοχύλια, πέτρες, αστερίες, κ.α.🐠

( Κάδρο από κόντρα πλακέ - χρώματα ακρυλικά )


( Επίσης μπορείτε να απλώσετε κόλλα στο κάδρο σας και να πασπαλίσετε από πάνω άμμο θαλάσσης σε σημεία που ταιριάζει με το θέμα. Θα κολλήσει επάνω και όση άμμος περισσέψει σηκώστε το κάδρο σας και τινάξτε να φύγει )

( Τα καλοκαιρινά μου σκουλαρίκια. Ψάρι από μέταλλο αλουμινίου βαμμένο με χρώματα ακρυλικά )

Με το καλό να υποδεχτούμε τον Αύγουστο !!!🐋

4 σχόλια:

nikol είπε...

Καλό μήνα Σοφία μου και έτσι είναι όμορφα δημιουργώντας κρατάμε μέσα μας το καλοκαίρι!!!
Φιλάκια

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Καλό μήνα Νικόλ! Σ'ευχαριστώ πολύ!

Kate'sCakeBox είπε...

Που είσαι Σοφάκι μου?νόμισες ότι θα σε ξεχνούσα?άργησα να επιστρέψω στα δρώμενα μετά το ατύχημα της μητέρας μου και προσπαθώ να σας βρώ όλους!ευτυχώς φαίνεται ότι τα κατάφερα..σας επισκέπτομαι σιγά σιγά μιά και ο χρόνος ο διαθέσιμος είναι λιγότερος εδώ και 6 μήνες!σου δίνω σήμα λοιπόν επιστροφής κοριτσάκι!!μπήκα σήμερα εδώ χάρηκα που δεν έχει αλλάξει κάτι και είναι όλα σούπερ κι ας είμαστε σε καλοκαιρινή νάρκη..το καδράκι σου ονειρεμένο και με υπέροχα καλοκαιρινά χρώματα..είμαι εξ'άλλου φαν σου!σου στέλνω την αγάπη μου και πάρα πολλά φιλάκια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ομορφα όλα ...