5 Νοε 2017

Κουλουράκια ινδοκάρυδου!

Καλημέρα!😊

Σήμερα φιλοξενώ στο blog μου μια εύκολη συνταγή για κουλουράκια από τη φίλη μου τη Μαρία, λίγο πριν υποδεχτούμε τις γιορτές ( μπορείτε να επισκεφτείτε τη f/b σελίδα της εδώ Samsam cakes ).

Κουλουράκια Ινδοκάρυδου
Συνταγή:

-1βουτυρο(250γραμ)
-100γρ ζαχαρη
-200γρ ινδοκαρυδο
-300γρ αλευρι
-1αυγό
Χτυπάω βούτυρο με ζάχαρη και αυγό και προσθέτω ινδοκάρυδο και αλεύρι.
Ψήνω στους 170 βαθμούς για περίπου 20 λεπτά.Μόλις κρυώσουν πασπαλίζω με άχνη. 






Ευχαριστούμε πολύ! Θα δοκιμάσω κι εγώ τη συνταγή τις επόμενες μέρες!
Καλές γλυκοδημιουργίες!!!

3 σχόλια:

DIMI είπε...

Καλησπέρα Σοφία μου!Τι υπέροχη συνταγή!
Πεντανόστιμα τα μπισκοτάκια!
Θα τα δοκιμάσω σύντομα!
Καλο μηνα!Πολλα φιλιά!

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Καλό μήνα με υγεία Dimi μου! :)

Unknown είπε...

Ωωωωω....τη νόστιμο συνταγή και εύκολο !!!
μαλον δεν εμεινε τιποτα εεε ????
καλο μηνα